گالری عکس و فیلم و برنامه ها،مقالات

همه کاره

گالری عکس و فیلم و برنامه ها،مقالات

همه کاره

گالری عکس و فیلم و برنامه ها،مقالات
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان

آرزویم با تو بودن با تو موندن است ، حتی اگر فقط یک شب باشد

دوست دارم زمان در عشق تو بگذرد ، دوست دارم با تو جان گیرم

با تو جان ببازم ، تو اجازه دادی عشقت را احساس کنم

تو به من دل سپردی من هم دلمو باختم ، پس با تمام وجود میگویم تو را می پرستم .....😁™دوست دارم عشقم سجاد جون😁

  • nilofar nilofary

نظرات  (۲)

  • رضا فاطمی
  • افرین..
    ایشالله که ایشونم همچین حسی داشته باشه...

    نیلوفر دوروغ میگی من دوست داشتم ولی نفهنیدی بد جور دلمو شکوندی
    پاسخ:
    نه من دلتو نشکوندم خودتت نخواستی پیشم بمونی

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی